Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

Veelgestelde Vragen

HOE U HET IPTV-ACCOUNT INSTELLT OP UW APPARAAT

IK HEB MIJN BESTELLING GEPLAATST, WAT IS HET VOLGENDE?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst en de betaling is bevestigd, ontvangt u van ons 2 e-mails, de eerste direct met de factuur, de tweede binnenkort, de tijd dat we alles voor u klaarmaken en daarin de inloggegevens en de instructies, indien je hebt het niet in je inbox gevonden, controleer je map met spam/ongewenste berichten.

In uitzonderlijke gevallen kan het echter maximaal 8 uur duren voordat uw bestelling wordt bezorgd.

IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN.

Als u uw bestelling heeft geplaatst en u de e-mail met de inloggegevens niet binnen maximaal 8 uur heeft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk om uw spam/ongewenste map te controleren. Als u deze nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via:

WhatsApp: https://wa.me/‪3197010281374‬

E-mail: contact@xtremeiptv.nl

 
MOET IK EEN VPN GEBRUIKEN BIJ UW DIENST?

Nee, we raden u aan het niet te gebruiken, tenzij u weet wat u doet. Bij verkeerd gebruik kan uw account permanent worden geblokkeerd.

Je mag er alleen gebruik van maken als de klantenservice dit heeft aangegeven.

BIEDT U TERUGBETALINGEN AAN?

Ja, wij bieden onder bepaalde voorwaarden restituties aan, bekijk onze restitutiebeleidpagina via deze link: https://xtremeiptv.nl/refund-and-returns-policy/

MIJN PAYPAL-BETALING IS MISLUKT, WAAROM?

Als uw PayPal-account actief is, maar de betaling is mislukt, kan er sprake zijn van een time-out veroorzaakt door netwerkproblemen. Ververs de pagina en probeer het opnieuw, meestal lukt het wel.

Mocht u nog steeds hetzelfde probleem hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om op de whatsapp-knop rechtsonder te klikken om contact op te nemen met de klantenservice, wij sturen u dan direct een factuur per e-mail.

MIJN CREDITCARD-/BETAALKAARTBETALING IS MISLUKT, WAAROM?

Er zijn veel redenen voor het mislukken van een debet-/creditcardtransactie, die kan worden veroorzaakt door de website, onze bank of door de uitgevende bank. Als u een betalingsfout tegenkomt, probeer dan de volgende methoden:

1. Controleer het kaartnummer, de geldigheidsdatum en de VCC nogmaals en probeer het vervolgens opnieuw.

2. Probeer een andere kaart.

3. Aanraden om PayPal te gebruiken, het slagingspercentage van PayPal is zeer hoog.

4. Als u geen PayPal heeft, kunt u met uw kaart betalen. Kies PayPal als betaalmethode op de afrekenpagina, klik vervolgens op debet/creditcard en voer de vereiste gegevens in.

5. Klik op de whatsapp-knop in de rechterbenedenhoek om contact op te nemen met de klantenservice. Wij sturen u een directe factuur via e-mail.

WAT IS NODIG OM VAN DE XTREMEIPTV-SERVER TE GENIETEN?
  • * Elk merk Smart TV of Android/Apple-apparaat of Firestick of Magbox (alle typen), Nvidia Shield, smartphones of computer/pc + internet.
  • U hebt ook een internetverbinding nodig die op uw apparaat is aangesloten.
  • Als u een van de bovenstaande apparaten + internet heeft, kunt u zich abonneren en onmiddellijk verbinding maken.
IS ER EEN FYSIEKE INSTALLATIE IN DE SATELLIETSCHOTEL? OF BEKABELING?

Er is geen fysieke installatie vereist. Nadat u zich heeft aangemeld, volgt u eenvoudig de eenvoudige installatie-instructies die per e-mail zijn verzonden.

Configuratie-instructies worden automatisch per e-mail verzonden met de inloggegevens.

BEN IK AANGEMELD VOOR EEN CONTRACT?

Nee. Wanneer u uw IPTV-abonnement bij ons koopt, bent u vrij om de dienst te gebruiken voor de duur van de aangeschafte duur.

Als u besluit uw abonnement niet te verlengen of onze service niet meer te gebruiken, bent u vrij om dat te doen.

WHAT GUARANTEE DO YOU OFFER?

99% Uptime Guarantee on the service. The service is availble 24/7/365. If you have an issue contact us and it should be responded within shortest period usually within an hour or less during the working hours.

ARE THERE ANY PERFORMANCE ISSUES WHEN USING THE SYSTEM IN DIFFERENT COUNTRIES?

Er zijn geen prestatieproblemen. Onze IPTV werkt wereldwijd zolang u over een internetverbinding beschikt. Als u een probleem ondervindt, neem dan contact met ons op. Wij reageren binnen een uur of minder tijdens werkuren.

WELKE GEGEVENS BEWAREN JULLIE OVER MIJ EN KUNNEN ZE VERGETEN WORDEN?

Wij slaan alleen de gegevens op die u verstrekt tijdens het aanmelden. Ze bevatten:
* Uw naam om uw account aan te maken.
* Uw e-mailadres om u de inloggegevens te sturen.
* Uw telefoonnummer om contact met u op te nemen via WhatsApp als we u om welke reden dan ook niet via e-mail kunnen bereiken.
Wij slaan helemaal geen betalingsgegevens op. Wij sturen geen promotionele e-mails of sms.

Smart-TV (Samsung en LG)

Installatie-instructies voor een Samsung/LG Smart TV
Zoek in je TV naar één van onderstaande APP's
1. IPTV Smarters Pro (selecteer Xtream-codes API)
2. DUPLEX afspelen
3. IBO-speler
4. Flix-IPTV
5. IPTV INSTELLEN
6. ELK-speler
7. Nanomid
8. Slimme IPV (niet aanbevolen)
9. Smart STB (niet aanbevolen)
10. STB Emu (niet aanbevolen)


Zodra u een van deze aanbevolen APP's heeft geïnstalleerd, kunt u de abonnementsgegevens die u van ons heeft ontvangen gebruiken om in te loggen.
Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen het abonnement in uw APP in te stellen.

PC/MAC (VLC Software)

Gebruik onze officiële website. Het enige wat u nodig heeft is de gebruiker en het wachtwoord in te voeren die aan u zijn verstrekt: http://web.ip365.cx/
OF
1- VLC downloaden (download-URL https://www.videolan.org/vlc/index.html)
2 – Open VLC-speler
3- Ga naar Media -> Open netwerkstream.
4- Voeg de M3U-URL voor uw abonnement toe die we u hebben gestuurd en druk op play.
5- Wacht tot alle kanalen zijn geladen (dit kan enige tijd duren)
6- Als u problemen ondervindt bij het laden van M3U, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen bij het instellen van uw abonnement.

Apple ( iPhone/iPad/Apple TV)

Installeer een van de onderstaande aanbevolen IOS-apps:
1. IPTV Smarters Pro (selecteer Xtream codes API)
2. GSE IPTV (selecteer Xtream codes API)
3. ELK-speler
Zodra u een van deze aanbevolen APP's heeft geïnstalleerd, selecteert u Xtream codes API en kunt u de abonnementsgegevens die u van ons heeft ontvangen gebruiken om in te loggen.
Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen het abonnement in uw APP in te stellen.

Android (TV/Box/Phone)

Ga naar de Google Play Store en zoek naar een van de onderstaande aanbevolen APP’s:
1. IPTV Smarters Pro (selecteer Xtream-codes API)
2. DUPLEX afspelen
3. IBO-speler
4. Flix-IPTV
5. IPTV INSTELLEN
6. ELK-speler
7. Nanomid
8. Smart IPV (niet echt aanbevolen)
9. Smart STB (niet echt aanbevolen)
10. STB Emu (niet echt aanbevolen)
Zodra u een van deze aanbevolen APP's heeft geïnstalleerd, kunt u de abonnementsgegevens die u van ons heeft ontvangen gebruiken om in te loggen.
Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen het abonnement in uw APP in te stellen.

STB Emulator

STB-emulator installatie-instructies:
1. Download hier ‘STB Emulator’ uit de Google Play Store.
2. Installeer en laad de app ‘STB Emulator’ en u ziet uw ‘MAC-adres’ op het scherm.
3. Tik op in de buurt van ‘Rechterbovenhoek’ en klik vervolgens op ‘Instellingen’ – het 4e pictogram van rechts.
4. Tik op ‘Profielen’.
5. Tik op ‘Testportaal’ om het bestaande profiel te wijzigen of op ‘Profiel toevoegen’ om een nieuw profiel te starten.
6. Tik op ‘STB-model’.
7. Tik op ‘MAG 250’ of welke STB u ook wilt emuleren.
8. Tik op ‘Portaalinstellingen’.
9. Voer uw ‘Portal URL’ in (controleer uw activerings-e-mail) en klik op OK.
10. Tik nu op ‘Schermresolutie’.
11. Kies ‘1280×720’ (je kunt hoger kiezen bij een internetsnelheid van 16+ Mbps).
12. Sluit de app af en start opnieuw op.
13. Je ziet nu je zenderlijst.
Problemen met STB-emulator oplossen
Als u problemen ondervindt bij het bekijken van de kanalen, volgt u deze aanbevolen oplossing: Start uw app, apparaat/box en Wi-Fi-router opnieuw op.
Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen het abonnement in uw APP in te stellen.

MAG

Verbind MAG DEVICE met tv en internet. Doe het dan als volgt
Ga naar: Instellingen—> Systeeminstellingen —> Servers—>Portals
1. Stel Portaal 1: IPTV Shop
2. Stel de URL van Portal 1 in (zie uw e-mail)
3. Stel Portal 2 Naam in laat dit leeg, voeg dit alleen toe als u het tweede abonnement bestelt
4. Stel Portal 2 URL in laat dit leeg voeg dit alleen toe als u het tweede abonnement bestelt
5. Bewaar alles
6. Start het apparaat opnieuw op
7. Nadat de box opnieuw is opgestart, wacht u totdat het tv-scherm de kanalen weergeeft.
Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam op WhatsApp en zij zullen u helpen het abonnement in uw APP in te stellen.

HOE IPTV Smarters of een andere APP OP FIRESTICK TE INSTALLEREN

* Installeer een app met de naam DOWNLAODER: https://www.youtube.com/watch?v=dmPyIoTndbU&t=100s
* Open DOWNLAODER en installeer deze applicatie: https://www.iptvsmarters.com/smarters.apk
* Klik op Xtream-code-API (XC API)
* Voer uw gegevens in: naam, login, wachtwoord en URL.
* Voeg gebruiker toe.

Uw antwoord niet gevonden? Vraag het ons gewoon!






    Meer hulp

    Ons Ondersteuningsteam
    Zal u Altijd 24/7 Helpen

    Ondersteuning 24/7

    Technische ondersteuning 24 uur 7 dagen per week, automatische kanaalupdates.

    Premium-kanalen

    Inclusief sport, films, PPV, internationale inhoud en meer!

    FHD / HD 4K-beeld

    De overgrote meerderheid van de aangeboden kanalen is beschikbaar in FHD, sommige in 4K.

    Alle apparaten

    Ondersteund Mag, Kodi, Vlc, Android TV/Box Smart tv, Mac, IOS, Enigma2 en nog veel meer!